Ajuts individuals de menjador pel curs 2025-2026 del Consell Comarcal del V.O.
El Consell Comarcal del Vallès Oriental ha tret la convocatòria de subvencions per al servei de menjador escolar per al curs 2025-2026.
El termini de presentació de sol·licituds s'inicia del 16 de juny fins el 4 de juliol de 2025, ambdós inclosos.
Qui pot ser persona beneficiària?
Quin és l'ajut?
L’import de l’ajut s’aplica sobre el preu del cost del servei, que no podrà superar en cap cas el preu màxim establert pel Departament d’Educació i Formació Professional.
Per al curs escolar 2025-2026 s’estableix un preu de:
- 7,54 euros/alumne/dia per als centres amb una durada d’espai de migdia de 2 hores i mitja
- 7,13 euros/alumne/dia per als centres amb una durada d’espai de migdia de 2 hores
Qui pot presentar la sol·licitud?
Pare, mare, tutor/a legal o persona encarregada de la guarda i protecció dels infants o adolescents per a qui es sol·licita l’ajut.
On es presenta la sol·licitud?
La sol·licitud s'ha de presentar a l'Ajuntament de residència, presencial o telemàticament (Consulteu el procediment i condicions de recepció de sol·licituds establert a a l'Ajuntament de referència).
En els casos d'estar escolaritzat en una comarca diferent a la de residència:
- Si l'alumne estudia en un centre escolar del Vallès Oriental, però resideix fora de la comarca, haurà de presentar la sol·licitud al municipi d'escolarització.
- Si l'alumne resideix al Vallès Oriental, però va a un centre escolar fora de la comarca, haurà de presentar la sol·licitud a la comarca d'escolarització.
Quines dades es necessiten per omplir la sol·licitud?
- DNI, NIE o passaport de tots els membres de la unitat familiar.
- Dades personals: nom, cognoms, domicili, telèfon de contacte
- Número d’identificació de l’alumne (IDALU). En el cas que no disposeu del número en el moment de la sol·licitud, podreu presentar-la igualment, però degut que és una dada obligatòria, l’ajut no es resoldrà fins que no aporteu el certificat. A la pàgina web del Departament d’Educació i Formació Professional podeu obtenir-lo electrònicament
- Relació dels imports d’ajuts d’urgència social i dels ingressos no tributables o exempts percebuts durant l’any 2024, si és el cas. (A lles instruccions per omplir la sol·licitud trobaràs més informació sobre com fer constar aquests ingressos.)
- Signatura de tots els membres de la unitat familiar.
Quina documentació s'ha d’adjuntar?
- Model de sol·licitud (Millor omplir el model de l'ajuntament de residència)
Instrucccions per emplenar la sol·licitud:
Si s'ha autoritzat la consulta de les dades entre administracions públiques no s'ha de presentar cap dels documents consultables especificats en les bases reguladores i la sol·licitud.
Si no s'ha autoritzat la consulta de les dades entre administracions, s'haurà d’aportar la documentació acreditativa corresponent.
Si en la darrera convocatòria ja vau presentar al vostre Ajuntament de referència la documentació obligatòria i/o complementària corresponent i aquesta segueix sent vàlida, no caldrà adjuntar de nova (conveni o sentència de divorci o separació, documentació acreditativa de la representació legal o acolliment, certificat acreditatiu de la distància i/o l’IDALU de l’alumne/s).
La relació de la documentació obligatòria i complementària consta a l’article 6. Documentació de les bases reguladores dels Ajuts Individuals de Menjador per al curs 2025-2026, i al model de sol·licitud.